Anadolu Sigorta’nın 2010 yılından bu yana sürdürdüğü sosyal sorumluluk projesi Bir Usta Bin Usta, dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim ödüllerinden biri olan Marcom Ödülleri’nde 5 kategoride Platin ödülün sahibi oldu.

Anadolu Sigorta’nın Bir Usta Bin Usta projesi, iletişim ve medya alanındaki çalışmaları ile dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim programlarından biri olan uluslararası Marcom Ödülleri’nde 5 kategoride Platin ödüle layık görüldü.

Başvuruların halkla ilişkiler uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından değerlendirildiği Marcom Ödülleri’nde yarışmaya katılmak üzere gönderilen çalışmalar arasında, sektöre referans teşkil edecek kalitede olanlar Platin ödül almaya hak kazandı. Platin Ödül bu bağlamda yüksek mükemmellik seviyesi ve profesyonel kapasiteyi temsil ediyor.

Bir Usta Bin Usta projesi İletişim, Halkla İlişkiler, Yazılı Basın Kullanımı, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İletişim Planı kategorilerinde ödül kazandı. Bu seneki yarışmaya dünya çapında 6500’den fazla başvuru yapıldı. Başvurular şirketlerin kurumsal iletişim bölümlerinin yanısıra halkla ilişkiler ve reklam ajansıları tarafından da gönderildi. Ödüller ise 200 kategoride medya ve iletişimle ilgili 7 farklı alanda verildi.

Marcom Ödülleri Hakkında

Dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim ödüllerinden biri olan Marcom, dünyanın en büyük şirketlerinin, reklam ve halkla ilişkiler ajansları ile sivil toplum kuruluşlarının başvurduğu bir ödül programı. Marcom Ödülleri’ne her yıl 6 binin üzerinde başvuru yapılıyor. Marcom Ödülleri, Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri denetiminde, alanının önde gelen uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından Dallas-Amerika’da veriliyor.

Bir Usta Bin Usta Projesi Hakkında

Bir Usta Bin Usta sosyal sorumluluk projesi, Türkiye genelinde kaybolmaya yüz tutan meslekleri yaşatmak, bu mesleklerin yeniden canlanmasını ve meslek ustalarının deneyimlerinin geleceğe taşınmasını sağlamak amacıyla hayata geçirildi. Her yıl 5 farklı ilde ve meslekteki ustaların, toplam 100 gence birikimlerini aktarmasının hedeflendiği projede 10 yılın sonunda 50 meslekte toplam 1000 ustanın yetiştirilmesi amaçlanıyor.

Proje daha önce 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde– Büyük Ödül; Altın Sabre 2012 Ödülü, Stevie Gümüş Ödül 2012, KSS’nin Yaygınlaştırılması Ödülü- TKSSD 2012 gibi ulusal ve uluslararası pek çok ödül kazandı.

Ayrıca “Bir Usta Bin Usta” projesi gençlere yönelik yapılan istihdam çalışmalarını paylaşmak ve genç çalışan nüfus sayısını arttırmak amacıyla AB Komisyonu tarafından düzenlenen Pro-Youth Employment Projesinde Türkiye’yi temsilen en başarılı örnekler arasında seçildi.

Size daha iyi bir hizmet sunabilmek için gizlilik politikamız doğrultusunda çerezler kullanıyoruz. Çerezler hakkında daha fazla bilgiye Çerez Bilgilendirmesi ve Anadolu Sigorta Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’dan ulaşabilirsiniz.
TAMAM